Kurumsal Bakım Anlaşması Nedir?
Kurumsal Bakım Anlaşması, bilgisayar donanımı, yazılım, network, bilgisayar çevre birimleri ile ilgili herhangi bir sorun meydana geldiğinde, çıkan sorunun giderilmesini ve muhtemel sorunları ön görerek gerekli önlemlerin alınmasını sağlayan bir anlaşmadır.
Kurumsal Bakım Anlaşması Ne Tür Hizmetleri Kapsar?
Kurumsal Bakım Anlaşması süresince müşterilerimize yerinde limitsiz servis desteği ile birlikte pek çok hizmet sağlanmaktadır. Ayda bir kez periyodik koruyucu bakım, envanter takibi, müşteri yerinde onarılamayan arızalı cihaz durumlarında yedek cihaz sağlanması; bilgisayar donanımı, yazılım, network ve diğer çevre birimleri onarımı; Firewall güvenlik çözümleri, ticari ve sektörel programların kurulumu, ilgili konularda eğitim ve destek verilmesi gibi hizmetlerimiz anlaşma kapsamında yer almaktadır. Bu hizmetler standart hizmetlerimiz olup ihtiyaç duyulması halinde eleman outsourcing , help desk ve benzeri hizmetler de verilebilmektedir. Zorunlu olmayan bazı hizmetler ise, anlaşmaya dahil değildir.
Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmanın Avantajı Nedir?
Kurumsal Bakım Anlaşması bulunan müşterilerimiz, öncelikli müşterilerimizdir. “Telefon”, “Messenger uzak masaüstü bağlantısı” ve “yerinde servis” gibi hizmetlerimiz arasından, sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem seçilerek müşteri sorunları kısa sürede giderilir. Bu sayede müşterilerimiz donanımları bozulduğu için iş kaybına uğramazlar, verilerinin yedekleri her zaman alınır, teknolojik gelişmelerden anında haberdar olurlar ve tüm bu hizmetler için hiçbir ek ücret ödemezler. Diğer donanım ürünlerini aldıklarında ise çok özel ödeme koşulları ve iskontolar sağlanır.
Kurumsal Bakım Anlaşmasına Nasıl Başlanır?
Yapılacak ön görüşme ile talepler dinlendikten sonra müşteri temsilcilerimiz mühendislerimizle beraber işletmeyi analiz eder ve yapılabilecek hizmetler hakkında önbilgi verirler. Ardından bir sözleşme imzalanır ve sözleşmenin onaylanması durumunda, firmanın büyüklüğüne göre 3-10 kişilik bir ekip, işletme bilgisayarlarında toplu bir çalışma gerçekleştirir. Bu çalışma sonucunda eksikler belirlenir, yedekler alınır, ilk bakım yapılır; firmanın teknik yapısı, eksikler, geliştirmeler hakkında bir rapor hazırlanır ve şirket yönetimine sunulur. Bu tarihten itibaren de her türlü sorunda hızlı ve yerinde destek sağlanır.
Daha fazla bilgi için 0216 998 0 737 (SES) numaralı telefondan ve info@sesbilisim.com.tr e-posta adresinden bizlere ulaşabilirsiniz .