Çağrı Merkezi (Call Center ) Kurulum Hizmeti

Çağrı Merkezi Nedir ?

Kurumların telefon ile yapılan talepleri karşılamak ve başka birimlere iletmek üzere kurdukları departmana Çağrı merkezi  denir .  Firma bu süreci kendi bünyesinde yatırım yaparak idare edeceği gibi  dış kaynak ( outsource ) hizmet alarak da yönetebilir .

Çağrı Merkezi İşlevi Nedir ?

Temelde müşteriden gelen (inbound )  ürün ve ilgilendirme taleplerinin karşılamanmasıdır . Ayrıca sipariş , teknik destek , müşteri sikayetleri gibi inbound süreçler ile tele marketing , kampanya tanıtımı  ürün ve hizmet tanıtımı ile borç hatırlatma-tahsilat hizmetleri outbound süreçler arasında yer alır .

Çağrı Merkezlerinin Teknik ihtiyaçları .

İşlev bakımından  müşteri ile temas noktasında olduğu için  pazarlama , kalite , yeni ürün geliştirme gibi konularda firmalara veri sağlayacaç şekilde dizany edilmesi önemlidir .

Teknik İhtiyaçları ;

  • Dijital Telefon Santrali ( Çağrı Merkezi Özellikli )
  • CRM ( Müşteri İlişkileri ) Yazılımı
  • IP Telefon ( Yazılımsal yada donanımsal )
  • Bilgisayarlar ve Kulaklık
  • Network Cihazları ( Güvenlik Duvarı )
  • Yedekli İnternet Bağlantısı ( Fiber ve/veya AirFiber )
  • Voip Telefon Numarası ( 0850’li veya 216 gibi coğrafi numara )

 

Bu alanda firmamız proje bazlı özel çalışmalar yaparak ihtiyaçları tek tek belirlemekte ve size özel çözümleri sunmaktadır.  Sistem ve Ağ alanındaki profesyonelliğimizi kullanarak verimli projeler çıkartıyoruz . Detaylı bilgi ve randevu için 0216 22 22 SES ( 737 ) no’ya yada info@sesbilisim.com.tr adresine ulaşabilirsiniz .

 

 

Comments are closed