Çağrı Merkezi Nedir ?
Kurumların telefon ile yapılan talepleri karşılamak ve başka birimlere iletmek üzere kurdukları departmana Çağrı merkezi denir . Firma bu süreci kendi bünyesinde yatırım yaparak idare edeceği gibi dış kaynak ( outsource ) hizmet alarak da yönetebilir .
Çağrı Merkezi İşlevi Nedir ?
Temelde müşteriden gelen (inbound ) ürün ve ilgilendirme taleplerinin karşılamanmasıdır . Ayrıca sipariş , teknik destek , müşteri sikayetleri gibi inbound süreçler ile tele marketing , kampanya tanıtımı ürün ve hizmet tanıtımı ile borç hatırlatma-tahsilat hizmetleri outbound süreçler arasında yer alır .
Çağrı Merkezlerinin Teknik ihtiyaçları .
İşlev bakımından müşteri ile temas noktasında olduğu için pazarlama , kalite , yeni ürün geliştirme gibi konularda firmalara veri sağlayacaç şekilde dizany edilmesi önemlidir .
Teknik İhtiyaçları ;
- Dijital Telefon Santrali ( Çağrı Merkezi Özellikli )
- CRM ( Müşteri İlişkileri ) Yazılımı
- IP Telefon ( Yazılımsal yada donanımsal )
- Bilgisayarlar ve Kulaklık
- Network Cihazları ( Güvenlik Duvarı )
- Yedekli İnternet Bağlantısı ( Fiber ve/veya AirFiber )
- Voip Telefon Numarası ( 0850’li veya 216 gibi coğrafi numara )
Bu alanda firmamız proje bazlı özel çalışmalar yaparak ihtiyaçları tek tek belirlemekte ve size özel çözümleri sunmaktadır. Sistem ve Ağ alanındaki profesyonelliğimizi kullanarak verimli projeler çıkartıyoruz . Detaylı bilgi ve randevu için 0216 22 22 SES ( 737 ) no’ya yada info@sesbilisim.com.tr adresine ulaşabilirsiniz .